سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

...و خداوند تو را در بهترین زمان برای ما افرید پسرکم

نــوخ و دوش و ....

1391/10/22 18:35
نویسنده : مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

.....

دارم تو آشپزخونه به روزمرگیهام میرسم...

تو هم همین نزدیکیها...

میایو دستاتو یه جوری حرکت میدی که فقط من معنیشو میفهمم

یعنی قاشق بده هم بزنم + قایلمه

بهت دادمشون.....

بعد یه مدت که غرق بازی بودی ...بهت گفتم سام چی داری میپزی مامان؟

تندی سرت و آوردی بالا و نگام کردی و گفتی: نـــــــــوخ ، دوش ، لولو لو لیا

یعنی مرغ و گوشت و لوبیا !

ای خدااااااااااااا...وروجک حاضر جواب....

یعنی این همه مدت تو، تو ذهن کوچولوت داشتی وافعا غذا میپخنی و من فکر میکردم الکیه! 

برای همین هر از گاهی قاشق و میاوردی تا من مزه کنم !

واسه همین با به به من انقدر ذوق میکردی؟!

حالا من ....

بعد اون روز همیشه یه چیزی میریزم تو قابلمه هات....

پسته( دده ) / توت و کشمش / میوه ....

تو هم خوشحال میشی و همشون میزنی و بازی بازی میپزیشون....

 ولی حتما منم باید مزه کنم...زوره !

......

راستی سامم چرا این قاشق های خالی انقدر خوشمزن؟!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدی مامان مبین
22 دی 91 22:20
ای جونم....مرغ و گوشت و لوبیا خوب خیلی خوشمزه است...
میدونی چرا اون قاشقای خالی خوشمزه است ساناز...چون سام خوشمزه است...اینقدر دوستت دارم.....خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


بله خاله خیلی خوشمزست..مامانم که خیلی دوست داره!
مام دوستون داریم خیلللللللللللللللللللللی
صدف
25 دی 91 23:22
ساناز جون برای پست دندون نتونستم کامنت بذارم .. ایشالا دیگه اذیت نشه این گل پسری

الهی قربون این دو تا چشم ناز که ذل زده به دوربین برم . پسرک خوشمزه میشه منم یکم مزه کنم از این نوخ و دوش و لولولیای شما ؟ جونم خیلی دوست دارم گل پسر


ممنونم صدف مهربونم...ایشالله

بـــــــــله خاله جون بفرمایید...دستپختم بدم نیستا!
هدی مامان مبین
28 دی 91 8:51
من خیلی به اینجا سر میزنم....
منتظر آپم


ممنون از همراهیت دوستم...چشم

لبته من به گرد پای شما نمیرسم تو آپ کردنا!