سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

...و خداوند تو را در بهترین زمان برای ما افرید پسرکم

اولین بریدگی

1390/12/19 15:14
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

 

بمیرم برات

الهی قربونت برم دیشب بغلم بودی قاب عکس کوچولوی روی شومینرو برداشتی نفهمیدم چطوری بازش

کردی ...چی کار کردی که یه هو دستتو برید

اولش نفمیدم ...وقتی دست کوچولوت پر خون شد دیدم انگشت نازگت بریده....

خدای مهربونم من چطوری از این فرشته کوچولو مراقبت کنم که هیج آسیبی نبینه ؟

اونکه تو بغلم بود ....کنارش بودم ...پس چی شد؟؟؟

خدای خوبم تو تنهاش نزار ... تو کنارش بمون ....تو همیشه مراقبش باش ....همیشه و همه جا

اگه ناشکری کردم ببخش....

خواهش میکنم تنهامون نزار

.....

شیطونم چرا هر چی چسب زخم به انگشتت میزنم همرو میکنی ؟!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدی مامان مبین
20 اسفند 90 11:51
الهی من فدای بریدگی ات....
خدا چسب زخمش رو ببین....جندتا دور خورد دور انگشت کوچولوت
ساناز جون پیش میاد عزیزم تو بهترینتی شک نکن
خدا جونم نگهبان فرشته ها باش...ممنون


ممنون هدی جونم ...الهی امین